Dag 49 = 7 veckor

Ja idag har vädret inte varit så roligt, det har snöat, regnat och blåst!! Vi har därför hållt oss mestadels inne men så fort de vaknar har jag öppnat bakdörren och de har sprungit ut direkt på gräset och kissat, så duktiga!!! Visst det händer någon olycka inne men inte alls mycket, jag är verklige så stolt över dem.
Sedan när jag skriver detta så funderade jag så på vad jag ska skriva mera, valparna är idag 7 veckor och om en vecka börjar de att flytta...känns så konstigt att de bara ska bo här i ca 1 vecka till. Man myser så mycket det går för snart är huset tomt. Försöker förbereda valparna på det mesta innan de ska flytta såsom koppel och bilträning, kalla på dem med namn, kom när de kommer springades, beröm när de gör sina behov. Ja allt möjligt tänkbart försöker man förbereda för att det ska bli så smidigt som möjligt för valparna och dess nya ägare vid flytten.
Ja jag kan knappt förstå att det faktiskt gått 7 veckor sedan det såg ut så här i bloggen...

6 underbara valpar föddes och jag är så stolt över dessa fantastiskt härliga valpar!!!
//Önskar Er läsare en fortsatt Trevlig kväll! Och kanske får vi några kommentarer ;)

Kommentarer
Postat av: YvonneJ

Du SKA vara stolt, Madde! Du har lagt ner oerhört mycket tid på valparna. Jag hoppas att du får vila lite sedan, när valparna flyttat. Ni är fantastiska, hela familjen! Stor credit till er. KRAMAR

2011-05-03 @ 20:54:08
Postat av: Jeanette Dyberg

Håller helt och hållet med Yvonne!! Ni har gjort en fantastiskt jobb och 6 underbara valpar är resultatet. Förstår dock att det är med sorg i hjärtat att skiljas från dom alla men vi ska ta väl hand om dom och älska dom minst lika mycket som ni gjort och alltid kommer att göra.

Kram på er alla <3

2011-05-03 @ 21:26:00
Postat av: Jeanette Dyberg

Håller helt och hållet med Yvonne!! Ni har gjort en fantastiskt jobb och 6 underbara valpar är resultatet. Förstår dock att det är med sorg i hjärtat att skiljas från dom alla men vi ska ta väl hand om dom och älska dom minst lika mycket som ni gjort och alltid kommer att göra.

Kram på er alla <3

2011-05-03 @ 21:27:16
Postat av: Jeanette Dyberg

Håller helt och hållet med Yvonne!! Ni har gjort en fantastiskt jobb och 6 underbara valpar är resultatet. Förstår dock att det är med sorg i hjärtat att skiljas från dom alla men vi ska ta väl hand om dom och älska dom minst lika mycket som ni gjort och alltid kommer att göra.

Kram på er alla <3

2011-05-03 @ 21:43:54
Postat av: Leif och Gunilla

Även vi är mycket imponerade Vi har aldrig upplevt något som ens är i närheten av den kärlek och jobb ni lagt ner för att förbereda valparnas flytt till sina nya hem. Ni kan vara helt lugna vi ska väl förvalta grunden ni gett, för med två utflugna söner har vi hur mycket kärlek och tid somhelst över till lilla Nikki Grabbarna är minst lika förväntansfulla som oss Vi har redan fått erbjudande om hundvakt från båda två

2011-05-03 @ 22:33:25
Postat av: Alicia

Ja, gud vad fort de växer! Tänk att de små redan är sju veckor gammla! Jag har läst här varje dag och jag håller med om att ni har gjort allt underbart för valparna(och de vuxna hundarna såklart)

Skulle sååååå gärna också vilja ha en sådan fantastisk valp från er!!!



Hälsningar Alicia

2011-05-04 @ 19:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0