Valparna 2 dagar!

Ja nu har det gått 2 dagar sedan valparna kom till världen, 5 tikar och 1 hane! Alla äter och mår bra, Molly sköter om dem väldigt bra. Lämnar jag valprummet så springer hon strax efter och hämtar mig igen.
Telefonen och mailen går varm ang valparna. Dock känner jag att jag inte riktigt hinner med men har nu börjat att försöka svara alla så gott det går. Valparna kommer ju trots allt i första hand just nu!
I denna ordning och i vikt kom valparna:
09:00  Tik rosa       460gr
09:10  Hane blå     425gr
09:35  Tik lila         470gr
09:59  Tik aprikos  450gr
11:53  Tik grå        450gr
12:40  Tik grön      432gr
Klicka för att få upp billderna i större format


Igår hade alla valparna redan gått upp mellan 20-30gr. Det är så härligt att höra när de ligger och snuttar =)
Och ibland kan det se ut så här, alla i en stor hög:

Det var allt för idag, men vi försöker återkomma snart här igen!

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette Dyberg

Åh så fina dom är. Blir ju alldeles varm i hjärtat bara av att titta på dom =) Förstår att du har fullt upp just nu. Jag hör av mig om nån vecka när allt har lugnat ner sig. Fram tills dess följer jag din blogg noggrant ;) Ha det bra och njut av dom små underverken. Kram

2011-03-17 @ 17:53:27
Postat av: Martina

Så söta! Man skulle kunna tro att det är Holländar valpar ^^

2011-03-23 @ 00:23:53
URL: http://randigatassar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0