Dag 7 = 1 vecka

Nu trodde ni nästan att jag glömt uppdatera här va? Men nej då, jag fick bara ett oväntat besök av min kusin som är boende i Göteborg i vanliga fall. Ett mycket trevlig besök! Och självklart så ville hon ju inte bara träffa mig, nä det är väl inte så svårgissat att hon även ville se de små i huset.
Kan ni tänka er att valparna faktiskt blir en vecka redan idag, helt otroligt! Man ser verkligen hur de utvecklas dag för dag, trot eller ej men så är det. Färgerna kommer mer och mer på dem. Jag tror att de kommer bli red fawn men i olika nyanser, några mer mörka och någon mer ljus som Tequila, ev någon viltfärgad också. Men det återstår att se framöver om jag gissar rätt :). Tanken var att lägga upp personbilder men det har inte hunnits med så det kommer snart, men bild det får ni ändå. Denna är tagen av min kusin Veronica med hennes mobil. Alla ligger och sover så sött!


Och nu är det dags för mig att säga God natt för i dag, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0