Dag 6

Ja idag har jag varit och jobbat, husse får passa valpar. Det har varit jättejobbigt att jobba när man vet att de små gulliga små puppisarna finns hemma...men men snart är det min tur igen :).
Natten har gått lite bättre än tidigare. Molly vill gärna in till oss i sovrummet och ligga på sin vanliga plats, nämligen under sängen. Men det blir inte så bra, då valparna behöver hennes värme och närhet. Så i natt stängde vi till kompostgallret som står runt valplådan och sa åt henne att stanna hos valparna. Det hela funkade jättebra, hon låg helt tyst och stilla och sov resten av natten hos dem små.
Valparna är inte alltid så lätta att fånga på bild och det kan bli rätt mörka bilder därav blir det ibland med en finare duk bakom. Alla bilder går att lägga i miniatyr och då kan man klicka på dem för att få upp dem i större format. Men jag vet inte vad ni gillar mest, stora el små man kan klicka på...lämna gärna din åsikt. Nedan stora bilder

Här sitter Fredrik och gosar med en av tjejerna. Han är så duktig med att hantera de små och Molly!

Ofta somnar man i högar på varandra, här två av tjejerna som sussar så sött i hop

Kommentarer
Postat av: Jeanette Dyberg

Gärna stora bilder tycker jag =)

Förstår att det är svårt att koncentrera sig på jobbet när man har sådana godingar väntande hemma. Så skönt att det funkar natte-tid nu, ni alla behöver ju sova då.

Ha det gott, vi hörs

2011-03-21 @ 20:24:35
Postat av: Anneli och Simon

Stora bilder ;)

2011-03-22 @ 09:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0