Dag 46

Ja idag är det Valborgsmässoafton och brasorna tänds och vi hör studenterna sjunga för att fira in våren! Vädret har varit blåsigare än tidigare och regnskurar har vi fått. När det duggat har vi hållt hos kvar ute då de inte bekommit valparna, men när det kommit större skurar ja då har vi dragit oss in.
Det är tur att jag har vakna valpköpare som upptäcker mina fel som jag gör...och jag erkänner att jag är lite förrvirad med alla namn osv, jag nämnde ju det redan igår för er =)
Igår var vi ju som sagt med på det engelska bröllopet och jag utlovade er bilder ifrån det. Så här vackra var vi när våra prinsessor och vår prins deltog...

Ex Amino´s Angel Of Dreams - Akina

Ex Amino´s Angel Of Fire - Aros

Ex Amino´s Angel Of Sunshine - Tindra

Ex Aminos Angel Of Love - Nikki

Ex Amino´s Angel Of Life - Exa

Ex Amino´s Angel Of Heaven - Nala
//Ha en fortsatt Trevlig valborgsmässoafton!

Kommentarer
Postat av: Anneli och Simon

Naww vilka gulliga bilder från det Engelska brölloppet <3

2011-04-30 @ 20:58:43
URL: http://akinas.weebly.com
Postat av: Jeanette Dyberg

Åhh så urgulliga kort =)

2011-04-30 @ 21:02:46
Postat av: YvonneJ

Åhh, vad gulliga bilder! Tack för dem, min kväll är räddad...<3

2011-04-30 @ 21:07:51
Postat av: Helen

Åh vilka gulliga prinsessor och prins.

Vad fint de sitter allihop.

Men sex urgoa och mysiga ulltussar så kan det ju inte bli ngt annat. kramis till er alla 14. Jösses vad många ni blev i familjen när man började räkna.

2011-05-01 @ 09:33:52
URL: http://agnesexa.weebly.com
Postat av: Helena

Vilka underbara bilder! Vilka söta prinsessor och vilken stilig prins ni har =)



Stor kram Helena

2011-05-01 @ 12:23:54
URL: http://www.ikaros-och-jag.se
Postat av: Helena

Åh så fina dom är!

Önskar att prinsen hade kunnat bli min! :)

Mvh

Helena o Yanthos

2011-05-01 @ 12:36:20
Postat av: Alicia

Världens sötaste prins och prinsessor!!!

2011-05-01 @ 16:32:34
Postat av: Ellinor Sylle

Oj vulken härlig idé :) Älskar verkligen bilden på Er prins med slipsen, klockrent...

2011-05-01 @ 17:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0