Dag 38

Ja det var nästan så jag glömde bort detta idag, men som tur var gjorde jag inte det =). Ja jag kan inte säga annat än helt fantastiskt väder! Imorse när vi åt frukost vid 7 hade det dock regnat och det kom lite dugg. Men detta hindrade oss inte från att vara ute en stund. Det är lättare för valparna att gå ut när de vaknar och göra sina behov samt att de har mer att "upptäcka" och hitta på ute. Energin de har är enorm, önskar att man kunde få en del av den ;-). Tequila är mer och mer med valparna, en liten extra lektant, inte illa! Hon är så snäll och go med dem små. Här kommer lite bilder från dagen


Ha en forsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tequila min tjej är ju för underbar ;) Undrar om jag kommer tycka att valparna växt när jag kommer hem på måndag <3 KRAM

2011-04-23 @ 10:04:07
URL: http://www.pawlove.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0