Dag 35 = 5 veckor

Ja så är nu valparna 5 veckor!

De leker och busar, de börjar bli riktigt tuffa. De hoppar och skuttar i väldans fart!!
 
Helen har varit här hela dagen och hållt barnen och valparna sällskap, de tackar de för!

Idag blev det en sen uppdatering då vi på kvällen har haft besök ifrån Helsingborg. Vi fick även besök av flera grannbarn som så gärna ville hälsa på valparna och detta är mycket bra träning för dem. De alla var väldigt nyfikna på dessa barn.
Sedan i köket tog vi idag fram dammsugaren och satte på den. Jag lät den stå stilla men vara på för att inte skrämma någon. Alla kom fram förr eller senare och luktade på den, sedan var den inte så intressant längre.
Önskar alla en fortsatt trevlig måndagkväll!


Kommentarer
Postat av: YvonneJ

Alltså.., jag längtar till måndag! Tack för alla bilder ni lägger upp, de är så fina. Ni är duktiga fotografer, verkligen! KRAM

2011-04-20 @ 11:21:48
Postat av: Jeanette Dyberg

Åter igen mycket fina bilder. Man blir så glad av att titta på dom =)

Ha det bra, kram

2011-04-20 @ 11:37:12
Postat av: Ex Amino´s

Tack! Snart är det er tur att ta massa bilder som vi får ta del av =)

2011-04-20 @ 15:48:45
Postat av: Helen

Agnes luktade och luktade och luktade när jag kom hem, hon undrade nog en hel del varför matte luktader så konstigt. Ja hon skulle bara veta. Tack för att jag fick rå om dina barn och hundar. Molly fljde med så snällt när vi gick ut. Hon skulle säkert kunnat följa med vart som helst. Det var sååååå skönt att få röra sig en stund utan valpingarna. Vi ses i morgon igen. Jag är så glad att vi bara bor en halvtimme bort.

2011-04-20 @ 16:57:58
Postat av: l

Glad Påsk på er alla Tack för alla underbara bilder och er berättelse det är härligt att kunna följa utvecklingen dag för dag. Hoppas ni får en riktigt skön påsk

2011-04-21 @ 00:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0