Dag 32

Även idag har vi haft långväga valpbesökare. Vi har haft en mycket trevlig dag tillsammans med dem både inne och ute. Och valparna har varit med där vi har varit, så klart! Valparna är otroligt duktiga att göra sina behov direkt när man sätter ner dem i gräset. Jag hoppas vi får fint väder under de nästkommande veckorna också. Och tiden kommer att gå så fort så det gäller att försöka njuta av varje dag nu. Tog en massa bilder när jag själv nyss var ute med valparna, men upptäckte nu att jag hade kameran på fel bildinställning så det blev inte många bra bilder alls, ja nästan ingen :(. Fast jag är ju lite kräsen också ;). Men här kommer några

Nu ser vi fram emot en lugn familjekväll och vi önskar även er andra en mycket trevlig Lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anneli och Simon

Njut av en lugn familjekväll och det fina vädret!

2011-04-16 @ 18:01:09
Postat av: Helen

Det var så kul att svänga förbi en snabbtur i går. Jösses vad det hänt mycket på en vecka.

2011-04-16 @ 22:45:54
Postat av: Jeanette Dyberg

Stort tack för en mycket trevlig dag med god mat och en massa valpgos =)

2011-04-17 @ 10:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0