Dag 40

Påskdagen lider mot sitt slut...ännu en fantastisk bra dag. Idag har vi haft lite trädgårssyssla vilket innebar att vi var tvungna att göra en hage åt valparna på framsidan tillfällligt då vi inte har något staket där. De anpasse sig lika bra till detta som alltid. Men det var lite mindre, det märks att de är vana att ha stor yta att springa på annars. Så efter någon timme var de tillbaka igen. Fredrik har även idag lekt med dem, ja även min äldsta dotter fick jag se krypa genom agilitytunneln idag, inte varje dag man ser det inte!

Vackra lila ligger och håller utkik på de andra

Lika som bär kan man väl nästan säga =)

Våran stillige kille!
/Ja det var allt för idag och vi önskar er en God natt!

Kommentarer
Postat av: Yvonne&Per

Tack för att vi fick komma i dag och gosa lite! De är ju bara för söta..., nu kommer nästa två veckor att gå väldigt långsamt tror jag..., vill få hem våran sessa nu..;o)

Kram till er alla och så hörs vi i veckan!

2011-04-25 @ 01:03:55
Postat av: Ex Amino´s

Tack för titten! Och jag förstår vad du menar, men du är där snart...bara håll ut!!Sedan blir det gos varje dag =)

2011-04-25 @ 09:02:52
Postat av: Jeanette Dyberg

Så fina <3. Ska ta en sväng till Gekås och handla valpsaker snart, ska bli jätteroligt.

Kram och hälsa familjen =)

2011-04-25 @ 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0