Dag 56 = 8 veckor

Ja idag är valparna 8 veckor! Vädret har varit som en riktig sommardag med strålande solsken och upp emot 21 grader i skuggan. Det blev väldigt varmt mitt på dagen så vi bestämde att göra ett litet vattenbad till valparna
Vi hällde vatten på en bricka och detta var väldigt uppskattat!

Vissa badade mer än andra =)

och skuggan drogs de alla till. Här är alla 6 samlade en sista gång....idag var det nämligen dags för 2 st av valparna att flytta till sina nya hem. Det kändes konstigt att säga Hej då till dem, men jag vet att jag snart få återse dem igen vilket underlättar en del. Samt att jag vet att de kommer att få det så bra i sina nya familjer! 
Nu flyttar någon valp varje dag tom Lördag och jag kommer inte uppdatera här förräns alla flyttat. Då blir det en sk "flytt summering"  med lite flytt och 8v bilder på valparna! Ska även uppdatera en massa på vanliga hemsidan, men tiden räcker inte riktigt till just nu :)
//Önskar Er en fortsatt trevlig Tisdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Ex Amino´s

Testar att lägga kommentar då det tydligen inte fungerar...

2011-05-12 @ 22:08:28
Postat av: Anonym

Testar att lägga kommentar då det tydligen inte fungerar...

2011-05-12 @ 22:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0