Dag 50

Ja ytterligare en dag med regn men dock med lite uppehåll emellanåt. Det har inte varit många grader om natten och de tidiga morgnarna så då har de fått komma in så att de inte blir kalla. Men att busa inne det kan de också, tunneln har fått flytta in och den gillar dem skarpt!

Nikki
Bakdörren har stått öppen nu under dagen då tempen stigit till hela 5grader. De har i och med detta kunnat få gå ut fritt när de vill. De flesta springer ut och in mestadels hela tiden, och några vill ALDRIG komma in...
ExaNala
Ja och när de väl kommit in ja då är det fullt ös igen till medvetslös...=)
Akina
Men så jag då, glöm inte ta bild på söta mig?
Aros
Tack för alla gårdagens fina kommentarer <3 Jag vet att de alla kommer att få det så bra i sina nya hem.
Är ledsen att kommentarerna kommer dubbelt ibland och ibland inte med alls, men det verkar som om de har problem med detta här där jag bloggar :(.
//Önskar Er en fortsatt Trevlig Onsdag! 

Kommentarer
Postat av: Jeanette Dyberg

Var är Tindra då? Nån av dom två i första bilden kanske????

2011-05-04 @ 15:53:57
Postat av: Celenia

Naw va sööööta! Va synd att de snart lämnar er. Vems valpdagbok ska jag då titta i? Hoppas de får bra hem :D

2011-05-04 @ 16:20:29
Postat av: Cizzi

Guud så söta de är:) och öronen kommer de med:)

Kram

2011-05-04 @ 17:23:34
Postat av: YvonneJ

Superdupersöta är de! Nu längtas det här hemma, må ni tro. Har i dag haft besök av eurasiervalpen Lotta, 6 veckor äldre än dessa och jisses vad hon växt på bara några veckor sen vi såg henne sist! Det går verkligen fort, så det gäller att ta vara på valpgosetiden!

2011-05-04 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0