Dag 45

Ja idag har vi varit på bröllop, hur det ser ut det får ni se imorgon för vi hann inte riktigt få in de bilderna.
Hade tänkt publicera en film istället på hur fint de sjunger för oss varje morgon när de vaknar, men vips så var filmen raderad ur kameran...så det blev ingen film heller :(.
Nästan alla valparna har fått sina namn nu satta av sina nya ägare, jättevackra namn! Vi försöker att kalla dem för det, men det är svårt...! Man är så van att säga rosa, blå, lila osv, men vi försöker jag lovar :)
Öronen har börjat att resa sig och på en del lite mer än andra, det ser jättekul ut! Idag vaknade Nala(grön) med ett öra upp och ett ner.
Men nu några få bilder innan vi gick på bröllop...

Tindra(rosa) leker med den stora flodhästen...

medans andra sover tätt ihop. Aros(blå) verkar ha hittat en skön sovstil men jag undar jag om den är så skön egentligen...men han har ju sin fina syster Aprikos tätt bredvid sig så då är det nog bra...

medans Exa(grå) vill varken leka eller sova utan sitter och bara tittar på dem andra...
Ja mer än så här blev det inte idag, men mer kommer imorgon istället, jag lovar!
/Ha en jätteskön fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jättefina bilder och väldigt fina namn tycker jag!!

2011-04-29 @ 20:08:27
Postat av: Leif och Gunilla

Vår lilla Aprikos har fått namnet Nikki

2011-04-30 @ 00:10:35
Postat av: YvonneJ

Fina bilder, så goa de är! Längtar nu kan jag säga...

Men du, Tindra var väl den lila valpen...?

KRAM

2011-04-30 @ 11:28:07
Postat av: Jeanette Dyberg

Helt rätt Yvonne, Tindra är den lila tjejen =)

2011-04-30 @ 16:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0