Dag 42 = 6 veckor

Ja det är inte klokt, men valparna är redan 6 veckor gamla!!! Nu gäller det att njuta av de sista veckorna innan de flyttar till sina nya hem. Idag fick vi regnväder under kvällen så vi har spenderat en tid inne i köket. Men det är inget som hindrar valparna, det är fortfarande full lek och det finns massa kul att hitta på, ja varför inte krypa i en tom skokartong


Ja och två fick man också plats i den...

och så blir man trött av att leka och alla har vi våra sovstilar!
Och så har vi haft trevligt besök idag av Leif och Gunilla, som tur var hade det inte börjat regna än då. Och jag måste bara få säga TACK så jättemycket från mig/familjen och hundarna! Trodde påsken och allt gottigottgott var slut...men jag tror det räcker ett tag till och måste bara visa er. Men vi hinner kanske ändå fixa till bikini figuren till sommaren, eller vad tror ni ;)

Önskar er en fortsatt Trevlig kväll, av den lilla stund som är kvar på dagen =)

Kommentarer
Postat av: YvonneJ

Åh, så söta de är! Gosegos...,gullvippor

Vet att två veckor går fort, men för mig..., inte tillräckligt fort! Vi väntar på vår tös och hon är såå välkommen och redan älskad och namngiven! KRAMIZAR

2011-04-26 @ 23:16:21
Postat av: YvonneJ

Åh, så söta de är! Gosegos...,gullvippor

Vet att två veckor går fort, men för mig..., inte tillräckligt fort! Vi väntar på vår tös och hon är såå välkommen och redan älskad och namngiven! KRAMIZAR

2011-04-26 @ 23:16:40
Postat av: Anonym

Åh, så söta de är! Gosegos...,gullvippor

Vet att två veckor går fort, men för mig..., inte tillräckligt fort! Vi väntar på vår tös och hon är såå välkommen och redan älskad och namngiven! KRAMIZAR

2011-04-26 @ 23:17:17
Postat av: cizzi och mikael

gud så fina de är och de bara växer mer och mer för varje dag! kram

2011-04-27 @ 07:16:20
Postat av: Anneli och Simon

Hihi man får njuta av tiden då de får plats i en liten skokartong =)

2011-04-27 @ 09:38:59
Postat av: YvonneJ

Fattar inte att det blev 3 inlägg?!?!?!

Konstigt. Känns som att jag bombarderar med kommentarer, det var inte meningen.

Pussa på alla godingar från mig / snart min tur....

2011-04-27 @ 09:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0