Dag 31

Idag har vädret varit fantastiskt ute och vi har varit ute länge. Valparna är fantastiskt duktiga, nästan alla de små kissar direkt på gräset när man sätter ner dem där. De leker och busar med varandra, springer i tunneln, smakar på gräset, plaskar i vattenskålen, ja de har verkligen kul! Ja så har min vän Eva varit här och det var kul att höra att hon tyckte att kullen såg jämn och fin ut! Så fick vi även långväga besök av en valpköpare, så roligt att få träffa dem igen och de hade nog lite svårt att slita sig ifrån sin lilla goding när de gick.



Och fina blommor har vi fått...TACK SNÄLLA!!!
Så måste jag bara få säga att jag känner mig så stolt över att fått så otroligt fina och härliga valpköpare! Jag ser redan nu fram emot tiden med er efter att valparna har flyttat härifrån hem till er <3

Ha en jätteskön Fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad duktiga de är! Längtar såå till på torsdag!!!



Kram Alicia och hälsa alla hundar, stora och små

2011-04-15 @ 20:08:25
Postat av: Eva

Det var så trevligt att träffa er och se på de små sötnosarna, även om de var lite sömniga när jag var och hälsade på, men de hade ju härjat ute! Kram och trevlig helg, Eva!

2011-04-15 @ 20:32:49
URL: http://http:/www.reldaz.se/
Postat av: YvonneJ

Vilken härlig bild på en jättesöt valp på förstasidan! Är det den som kallas "grå tik"? Ursöt, och vilka härliga färger hon har.

2011-04-15 @ 20:52:06
Postat av: Leif och Gunilla

Våren är här. En härlig tid att få en ny familjemedlem.

Underbara bilder vi njuter och längtar.

Hoppas ni får en trevlig och skön helg. Är avundsjuk på er som får vara med valparna Molly Rambo och Tequila hela tiden skulle gärna byta med er

2011-04-15 @ 22:09:55
Postat av: Celenia

Åh va de är söööööta! Jag kollar in valp bloggen varje dag och ser på de små söt nosarna! Jag skulle jätte gärna vilja köpa en men får inte (är bara 11 år) och alla är väll försålda.... Hoppas de små valparna och de stora får det bra!!!!

2011-04-16 @ 09:08:45
URL: http://-
Postat av: Anneli och Simon

Och jag tror alla valpköpare är väldigt nöjda att ha er som uppfödare :) Jag och Simon är iaf toknöjda. Valparna är så fina utomhus och man verkligen ser färgerna tydligt.

2011-04-16 @ 14:29:16
Postat av: cizzi och mikael

Tack så jättemycket för den mysiga dagen i solen med valparna :) längtar så tills nästa gång vi ses, skulle jättegärna ha varit kvar mycket längre.

kram

2011-04-17 @ 13:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0