Dag 27

Ja så har ytterligare en dag gått och vi har haft ytterligare ett mycket trevligt besök! Idag sken solen och det blåste inte lika mycket, graderna har stigit rätt rejält men jag föredrog att ändå hålla valparna inne.
Det har som sagt börjat bli mer fart på valparna, det har ni ju hört förut men nu menar jag mer fart och mer vet jag att det kommar att bli. De börjar nu så smått att smaka på tårna om de får läge, även om det ännu ej gör så ont så känns tänderna rätt så rejält =). De börjar leka mer med varandra än tidigare och det ser riktigt kul ut!
Och dessa bilder säger nog mer än ord...


Tequila är en mycket bra storasyster! Hon springer direkt till valphagen när någon piper och ser till att allt står rätt till. Och de får gärna en eller flera små pussar...
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anneli och Simon

Tequila är så go med det små <3

2011-04-11 @ 21:00:21
Postat av: Jeanette Dyberg

Så söt Tequila är. Hon och Zelda är faktiskt rätt lika.

2011-04-11 @ 21:24:25
Postat av: Jeanette Dyberg

Så söt Tequila är =) Hon och våran Zelda är faktiskt rätt lika.

2011-04-11 @ 21:32:44
Postat av: Yvonne&Nemo

Jag säger bara åååh, så gulligt! Vill ha...

2011-04-12 @ 10:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0