Dag 17

Nu har valparna flyttat ur valplådan och fått en större inghägnad att vara i. Igår var nämligen flera stycken på väg att kravla sig över kanten och det vill man ju inte ska hända. Kanske gjorde vi valplådan något för låg, men alltid lär man sig något. De har nu större plats än tidigare och Molly såg lite fundersam ut när ena valpen var längre ifrån henne. Hon pep och gnydde, tittade på valpen, tittade på mig, Jag kände att hon var bekymrad och säkert undrade hon nog hur hon skulle få valpen intill sig. Molly fortsatte och gny och efter en liten stund så kom den kravlandes till henne av sig själv. De är så duktiga så! I morse vaknade jag nästan i lite av panik, jag hade inte hört valparna en gång i natt. Hade det hänt något? Rusade upp och in till dem, men nej då inget hade hänt. Alla låg de där och sov så sött!


Lite leksaker har de fått också och någon föll genast för en boll, åtminstone som en huvudkudde =)
Önskar er alla en trevlig Fredag!

Kommentarer
Postat av: Helen och Agnes

Menar du att du har sovit! Det var ju inte det som var meningen med valpar. Men ta det lugnt det är bara lugnet före stormen. hahahahaha

Valpar är = INGEN SÖMN.

2011-04-02 @ 09:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0